Skip to content

Fora Supportu

9 Kwiecień, 2008

W ostatnim czasie staram się być w miarę aktywnym i pomocnym użytkownikiem polskiego forum supportu WordPress. Dawno temu, gdy jeszcze aktywnie korzystałem ze skryptu PunBB, starałem się być aktywnym i pomocnym użytkownikiem polskiego supportu PunBB. W sumie jest to przyjemne – jak ma się wiedzę, to dlaczego by się nią nie dzielić? Każdy musi się jakoś nauczyć, a fora supportu właśnie od tego są. Od wspierania użytkowników mających problemy.

Jednak na wielu tego typu forach człowiek, prosząc o radę lub pomoc bardzo często spotyka się z odpowiedzią „było, poszukaj, albo w googlach”. W takich sytuacjach mam tylko jedną reakcję: „do cholery jasnej, jakbym znalazł, to bym do jeszcze większej cholery nie prosił o pomoc!”. Algorytmy wyszukiwarek nie są doskonałe, a Ci „wielcy użytkownicy” zamiast chociaż podać link do okreslonego tematu, to z sadystyczną przyjemnością napiszą tylko, że „było”. No i co z tego, że było, skoro ja nie znalazłem? IMO, jak „wielki mistrzu” nie chcesz pomóc, to do cholery siedź cicho, miast nabijać sobie radośnie posty.

Chociaż to i tak dobrze, że ktoś tak mądry się odezwie – przecież to nas wyróżnia – bo się przecież ktoś odezwał. W wielu wypadkach nikt się nie odzywa…

Ech, ciężko znaleźć dobre forum supportu… Ale taka już bolączka wszystkich for dyskusyjnych – z biegiem czasu użytkownicy się rozleniwiają i już nie chcą pomagać…

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: