Skip to content

WordPress to potęga

20 Kwiecień, 2008

Nie tak wcale dawno miałem okazję prowadzić dyskusję z pewną osobą na temat systemu WordPress. Doszedłem do wniosku, że osóbka ta jest jedną wielką ignorantką, bo choć człowiek pokazywał wielkie serwisy zbudowane na tym skrypcie, to osóbka ta wciąż obstawała przy swoim, że WordPress to tylko system do pisania blogasków… Ale co mnie obchodzi jakaś ignorantka zza oceanu? ;)

WordPress to potęga – czasy, kiedy skrypt służył tylko do prowadzenia blogów dawno minęły. Przekonałem się o tym, kiedy zacząłem rozkminiać Codex, czyli dokumentację systemu. Przy użyciu kilku dodatkowych linijek kodu można stworzyć praktycznie wszystko, co się tylko stworzyć chce. Począwszy od prostego bloga firmowego, kończąc na rozbudowanym portalu społecznościowym z galerią i forum dyskusyjnym.

I to mnie właśnie fascynuje – możliwość podpięcia pod WordPressa „wtyki” NextGEN Gallery i integracji z niesamowitym skryptem forum BBpress sprawia, że aż człowiekowi chce się stworzyć serwis oparty na tej technologii ;). Po co pakować grube tysiące w programistów, skoro można skorzystać z dobrodziejstw Open Source, a przy okazji samemu się czegoś nauczyć? Heh…

Tymczasem udaję się pracować nad bardzo poważnym tematem graficznym do WordPressa na miarę tego WP-Remix ;).

No comments yet

Skomentuj

