Skip to content

Jestem uzależniony od pomagania

25 Kwiecień, 2008
tags:

Tego jeszcze nie było – jestem uzależniony od pomagania w sprawach WordPressa – conajmniej dwa razy na godzinę wchodzę na forum polskiego supportu WP, by zobaczyć, czy ktoś nie ma jakiś problemów, które mógłbym pomóc rozwiązać… Jak się szybko okazuje – nikt nie ma :(.

To straszne – nie mam komu pomagać ;). Jednocześnie ciekawe – no bo w końcu człowiek prowadząc kilka stron opartych o WordPressa musi się cały czas uczyć i to głównie z Codexu – toteż wiedza się rozrasta, więc mogę ją przekazywać dalej – taka jest idea for supportu… Teraz tylko muszę pomyśleć, jak na tym zarobić – ach ten mój biznesowy umysł ;).

4 komentarze leave one →
  1. 27 Kwiecień, 2008 09:08

    spokojnie, potrzebujący pewnie się znajdą;)

  2. 27 Kwiecień, 2008 11:46

    kiedyś dawno temu przymierzałam się do załozenia tutaj bloga ale przyznam,że nieznajomośc spraw technicznych mnie zniechęciła :((

  3. 27 Kwiecień, 2008 11:56

    Tak patrząc ostatnio na to, co się dzieje z forum supportu wordpressa to zaczynam się przymierzać do zrobienia własnego nieoficjalnego supportu… Kto jest ze mną? :) Przy tych właśnie problemach z tym forum to nawet jeśli potrzebujący się znajdą, to nie mają póki co gdzie pisać…

  4. JoShiMa permalink
    20 Czerwiec, 2008 10:16

    Nie martw się brakiem zajęcia. WordPress to przecież nie tylko blogi.

Skomentuj

