Skip to content

Text-Link-Ads i prywatne święto

17 Maj, 2008

Dlaczego prywatne święto? Bowiem gdy tejże nocy spałem sobie (jednocześnie próbując osiągnąć stan świadomego śnienia) udało mi się sprzedać mojego pierwszego linka na moim blogu anglojęzycznym poprzez system Text Link Ads – jako iż blog ten ma niespełna pół roku i się dopiero rozwija, to zarobek sięgnął zaledwie 4 dolarów – jednak fakt, że ktoś się blogiem zainteresował, już gra na moją korzyść :).

Jest to ciekawe uczucie – człowiek tyle się starał, tyle pracował, a w końcu pojawił się zysk finansowy – co prawda blog już wcześniej zarabiał na AdSense, ale jednak linki tekstowe to taka wyższa klasa ;). Zobaczymy, jak będzie dalej – choć liczę na to, że Text Link Ads będzie mi przynosić coraz wyższe zyski.

No comments yet

Skomentuj

