Skip to content

Sekret dużej ilości odwiedzin na blogu

21 Maj, 2008

Wiele osób prowadzących blogi chciałoby mieć jak najwięcej komentarzy, jak najwięcej odwiedzin i jak najwięcej czytelników przez RSS’a – statystyki górą ;). Wiele z tych osób jednak nie wie, jak to osiągnąć. Mam na to prostą radę, która zadziała, o ile tylko nie wybrałeś naprawdę niszowej niszy (tak jak ja z moim blogiem o Science Fiction).

Sekret jest prosty i tak oczywisty, że ja pierdut ;). Nie musisz pisać rozległych rozprawek czy prac naukowych, tworzonych z zapałem i przy użyciu poprawnej polszczyzny, o jakiej nie mają pojęcia nawet językoznawcy. Musisz po prostu pisać o tym, o czym ludzie chcą czytać ;). Voila!

Znalazłem np. taki blog: BeSmart.pl – layout nie zachwyca (a znam się na tym), a mimo wszystko setki czytelników i cała masa komentarzy – dlaczego? Bo wiedza przekazywana na tym blogu jest wiedzą poszukiwaną przez ludzi. Przemyśl więc to i wyciągnij wnioski.

No comments yet

Skomentuj

