Skip to content

Howard Webb – ciąg dalszy

13 Czerwiec, 2008

Nie mogłem się powstrzymać – muszę w tym miejscu pokazać screena statystyk :).

Howard Webb

Potwierdza się, że najważniejsze to trafić w odpowiednie słowo kluczowe :). Szkoda tylko, że już szczegóły na temat tych keywordów bolą:

Howard Webb

Dlaczego odnoszę dziwne wrażenie, że te słowa były wyszukiwane przez niedojrzałych emocjonalnie gówniarzy? Ach, zaprawdę – nie ma to jak wspaniała polska mentalność, teraz tylko czekać, aż pan Webb znajdzie się na liście Red Watch.

W świecie rozróżnia się co najmniej dwa typy ludzi – tych, którzy o swoje będą walczyć za pomocą słowa i dyplomacji, oraz tych, którzy będą próbować zabić każdego, kto myśli inaczej niż oni. To drugie w wielu wypadkach nazywa się fanatyzmem. Szkoda, szkoda, że wielu polaków zachowuje się w tak gówniarski sposób, szkoda, że wielu polaków jest tak niedojrzałych emocjonalnie.

W jednym z komentarzy do poprzedniego wpisu ktoś napisał, że:

Jak ktos jest przekupny to nalezy mu sie kara,a tym bardziej upublicznienie danych

Za przeproszeniem gówno prawda chłopcze – za upublicznianie danych idzie się siedzieć i nie masz prawa upubliczniać żadnych danych tele-adresowych. A karę może nakładać sąd prowadzący postępowanie, a nie ty czy inni „kibice” czy „patrioci”. Chcesz, aby cię szanowano, zacznij szanować innych. Naprawdę, nie ma to jak niedojrzałe społeczeństwo wymierzające własną sprawiedliwość.

Ludzie się dziwią, że w Polsce jest źle – ja się nie dziwię, mając takich obywateli dobrze być nie może. Idę dalej patrzeć, jak mi rosną statystyki, a wy dalej prowadźcie tę swoją prywatną wojnę.

6 Komentarzy leave one →
  1. Piotrek permalink
    13 Czerwiec, 2008 17:17

    Mi tam się podoba reakcja Polaków (nie takich ludzi jak Ty). To jest prawdziwa miłość do drużyny ;)

  2. Marcin permalink
    13 Czerwiec, 2008 17:46

    to Ty kolego idz [cenzura] jak tak bardzo go lubisz.
    znalazl sie dojrzaly i madry. to tylko ty jestes taki naiwny i myslisz ze sądy i federacje UEFA zrobia mu cos.
    federafja UEFA chce nalozyc kare dyscyplinarna dla Beenhakkera. masz swoje sądy!! przecież teraz to nic juz nie jest uczciwe.
    cale zycie beda Polakow cenzura]! ale ty chyba to lubisz i tobie to pasuje!
    ja tam bardzo bym chcial zeby temu (nie powiem co) stalo sie cos… i z gory bardzo jestem wdzieczny i dziekuje sprawcy…

  3. 13 Czerwiec, 2008 19:49

    Jakby tu zacząć – chęć krwawej zemsty to nie jest miłość do drużyny tylko niedojrzały fanatyzm.

    Marcinie (nie piszę przez pan bo nie warto) – mi się nie podoba, ze Polaków „kopią w tyłek”, ale nie podoba mi się także takie gówniarskie zachowanie jak Twoje. Co ty sobie myślisz, że jak Cię ktoś oszukał, to już Ci wszystko wolno? Nic Ci nie wolno, masz problem to do sądu, a nie organizować samosądy. Zacznij wierzyć w prawo, to prawo zacznie być skuteczne, ale jeśli będziesz je miał gdzieś i nadal będziesz wypowiadał sie jak gówniarz, to i prawo nic Ci nie da.

    A ostatnie zdanie pozostawię bez komentarza bo w dokładny sposób charakteryzyje Twoją postawę.

  4. Marcin permalink
    13 Czerwiec, 2008 22:56

    Ja ci powiem tak. nie wiem czy wiesz? ale on jest jak wiekszosc anglikow rasista.
    mam do niego wielki zal, ale nie zrobie mu nic bo nie mam jak. zabic tez bym go nie zabil bo pozniej mi dowala jeszcze wiecej… poprostu mam do niego wielki zal.
    a jesli Ty tak wierzysz w te swoje sądy, to powiedz mi czy cos mu za ten mecz zrobia? juz ci odpowiem – NIC MU NIE ZROBIA! posedziuje nastepny mecz w Euro2008.
    nie jestem az tak agresywny zeby go zabijac ale nie jestem tez tak (sory) tepy i naiwny jak Ty zeby wierzyc w sprawiedliwosc przez sąd.
    z polski caly czas sie smieli i caly czas sie smieja i majaja gleboko gdzies. juz dzis wszytscy zapomnieli o tym co sie stalo wczoraj.

  5. 14 Czerwiec, 2008 06:58

    Żal ma chyba każdy (bo jakby nie mieć to już była by przesada w drugą stronę ;)), ale pewien poziom należy zachować – sądząc po Twoim ostatnim komentarzu chyba już ochłonąłeś ;).

    A co do wiary – uważam, że lepiej jest wierzyć w sprawiedliwość, niż żądać krwawej zemsty (przynajmniej publicznie).

  6. Marcin permalink
    14 Czerwiec, 2008 14:03

    nie nie ochlonalem. wiesz w ogole to nie przepadam za pilka nozna. ale to co on zrobil to przesada. w ogole to ja mieszkam w angli i wiem jaka jest wiekszosc angielskiej spolecznosci :/ polowa anglikow nie lubi polakow i ten arbiter tez. osobiscie bym mu nic nie zrobil bo bym pozniej ponusl tego konsekwencjie (jak to sie mowi: nie ruszaj gó*na bo zacznie smierdziec)
    ale jesli by go ktos odpalil to nie plakal bym za nim a nawet bym pomyslam ze dobrze mu.

Skomentuj

