Skip to content

O reklamie na blogu i linkach referujących

26 Lipiec, 2008

Reklama na blogach jest skuteczna jak cholercia ;). Dzieje się to dlatego, że jest bardzo dobrze targetowana – na blogu o kulinariach nie będziemy reklamować przecież sprzętu komputerowego, prawda?

Wchodząc na różne strony poświęcone blogom, photoshopowi czy programowaniu w php wcale reklam nie unikam. Wręcz wypatruję, czy nie ma czegoś ciekawego – tym sposobem trafiłem już na wiele ciekawych witryn, z których korzystam do dzisiaj. To wszystko dzięki temu, że reklama na blogach nie jest inwazyjna, ma standardowy format (kwadrady tzw. bloki 125×125 pixeli, ew. nieco inne wymiary – wciąż jednak bannery) i można jej zaufać – bowiem bloger byle czego na sidebar nie wciśnie, prawda?

Ergo – reklama na blogach zawdzięcza skuteczność dobremu targetowi – ludzie na blogu o tematyce A spodziewają się reklam o tematyce A – a takie bannery są znacznie mądrzejsze niż zwykła reklama kontekstowa.

A co z tymi linkami?

Doszedłem do wniosku, że na polskich stronach nie ma sensu publikować linków referujących. 99% polaków bowiem mimo wszystko odcinka refa i wchodzi na stronę jakby nigdy nic – tzn. nic dla innych, a wszystko dla siebie. Spróbuję tak trochę sobie porobić – nic dla innych, wszystko dla siebie. Po co innym darmowa wiedza na której mogą skorzystać? Niepotrzebna, wszystkie linki moje, żadnymi się nie podzielę! Muhahaha…

Reklamy
No comments yet

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: