Skip to content

Współpraca z WPNinja.pl

5 Sierpień, 2008

Odkąd zainteresowałem się tworzeniem blogów, byłem wręcz zmuszony do poznania zasad rządzących silnikiem WordPress. Gdy już zasady poznałem i zacząłem je wykorzystywac w praktyce, okazało się, że chciałbym się swoją wiedzą podzielic.

Więc dzielic się zacząłem na polskim forum supportu WordPressa, jednak możliwości twórcze były tam raczej ograniczone – całośc ograniczała się do odpowiadania na prośby o pomoc innych ;). Pomyślałem, że przecież kolejnego bloga tworzyc nie będę…

Na szczęście udało mi się znaleźc bloga, na którym będę się teraz mógł dzielic wiedzą – to WPNinja.pl, na którym przynajmniej do września będziecie mogli poczytac moje porady związane z różnymi „pressami” (a trochę ich mamy).

Jednocześnie wszystkich tworzących blogi i serwisy na silniku WordPress zapraszam do odwiedzania WPNinja.pl, gdzie dowiecie się rzeczy, o których nie mieliście pojęcia – bo gdybyście mieli, to po co owiedzac? Tjaa, wiem że kiepski żart…

One Comment leave one →
  1. 14 Sierpień, 2008 17:39

    WPNinja wygląda zachęcająco, w wolnej chwili, lub w razie potrzeby, na pewno się z nim zapoznam. A i na Twoim blogu jest sporo ciekawych wpisów.

Skomentuj

