Skip to content

Pierdolę, robię!

26 Sierpień, 2008

Nagle mnie oświeciło – po intensywnym delektowaniu się Delicjami postanowiłem poszukac czegoś po polsku, co było by nastawione na Polską publikę. Szukałem więc intensywnie i znalazłem Linkologię – myślę sobie – suuuper, wreszcie coś dobrego. I wtedy stronę zasłonił mi wielki pop-up. Wypowiedziałem wtedy słowa, które każdy polak zna, niekoniecznie szanuje – Kurwa mac! (przykro mi, klawiatura firmowa nie obsługuje tej polskiej literki)

Dlaczego Polacy muszą wszystko spierdolic? Uff, zaczynam kochac Wykop.pl za to, że nie ma czegoś takiego jak wielkie pop-upy tam. Da się? Da się wy developerzy wy! Wystarczy popatrzec na kolegów z Wykopu – można miec w polsce olbrzymi serwis bez całej masy reklam na środku.

Co więc stwierdzam? Stwierdzam, że najlepiej mi będzie samemu sobie taką stronę napisac. A może też komuś się przyda – nie wiem kiedy zacznę, nie wiem kiedy skończe, nie wiem czy ktoś w końcu nie pójdzie po rozum do głowy i nie zrobi porządnego serwisu typu Delicious.com w Polsce. Jakby ktoś poszedł to bym się cieszył bo mógłbym korzystac – gdybym miał się nie cieszyc, to bym się teraz pomysłem nie dzielił…

Hmm… chcesz, aby coś było zrobione dobrze – zrób to sam ;).

No comments yet

Skomentuj

