Skip to content

Wypłacalność Subvert & Profit

4 Wrzesień, 2008

O Subvert & Profit pisałem już niejednokrotnie (choćby tutaj oraz tutaj). Dzisiaj jestem pewien, że choć kasa wielka to nie jest, to dorobić można – bowiem Subvert and Profit w pełni wypłacalne jest i basta!

Do tej pory nie słyszałem, żeby kogoś oszukali, ale wolałem się wstrzymać z ostateczną decyzją do własnej wypłaty. Dyspozycja wydana w poniedziałek rano, dzisiaj czwartek rano – pieniądze są już na AlertPay.

Pieniądze już na AlertPay

Pieniądze już na AlertPay

Z AlertPaya na konto bankowe to już pestka – zachęcam więc wszystkich do rejestracji na Subvert and Profit, jeśli tylko chcecie sobie dorobić :). Badźcie jednak miłymi Polakami i rejestracji dokonajcie przez mego linka referującego – wy przecież nic nie stracicie, a pomożecie studentowi :P.

4 komentarze leave one →
  1. sielakos permalink
    12 Wrzesień, 2008 11:20

    Serwis ciekawy ;] gdy już tylko ulokuje się w akademiku i będę miał chwilę wolnego czasu być może wypróbuje.

  2. 18 Październik, 2008 23:01

    19$ przez całe wakacje?

  3. 19 Październik, 2008 11:05

    Niet, przez pół roku – tak jak pisałem, majątku tutaj się nie zarobi (a kto myśli, że tak się stanie w wyniku zwykłego klikania to jest po prostu głupi i naiwny) – ale nie ukrywajny, roboty prawie tyle co nic, a 40 złotych piechotą nie chodzi ;)

  4. Bart413 permalink
    30 Styczeń, 2009 00:36

    Ja tam lubię ta stronę :D bo w miesiąc mam ponad 10$

Skomentuj

