Skip to content

Dotyk iPhona

12 Wrzesień, 2008
tags:

Miałem okazję trzymać iPhona trzeciej generacji w rękach dzisiejszego dnia – choć nie tylko trzymać, ale również używać. Czasem dobrze jest mieć kontakty w firmie komputerowej ;). Ogólne wrażenie? Fajny gadżet – ale nic poza tym…

Bardzo ładne animacje, przyjemny jest również ekran dotykowy, a interfejs wydaje się być bardzo „ludzki” – przyjemność sprawia pisanie na klawiaturze, czy wybieranie dat na „rolkach” – ciekawy jest również aparat czy animacje w systemie notatek.

I na tym się kończy – moja zabawa trwała może 15 minut, trochę poklikałem (o ile to dobre słowo), pozerkałem, posłuchałem i odłożyłem. Wybaczcie, ale za 1000 złotych będę miał palmtopa z całą masą bardziej użytecznych funkcji.

Bo w przypadku iPhona 3G płacić 1000 złotych za telefon warty 200, w którym 800 złotych płacimy za logo nadgryzionego jabłka? Jak dla mnie to wielka pomyłka – gadżet może i jest fajny, ale kompletnie nie przydatny dla ludzi, którzy cenią sobie praktyczność i użyteczność.

One Comment leave one →
  1. 11 Sierpień, 2011 17:58

    Niestety iPhone 3G nie jest iPhone’m 3 generacji, tylko drugiej. „3G” wzięło się od obsługi przez ten telefon telefonii 3 generacji. Wersje iPhone’a:
    1.iPhone
    2.iPhone 3G
    3.iPhone 3GS
    4.iPhone 4 (w tym wypadku „4” znaczy generację)

Skomentuj

