Skip to content

Zepsułem Ubuntu

30 Wrzesień, 2008
tags:

Tjaa, ja mały zwyczajny człowieczek dokonałem aktualizacji „softu” – coś się zepsuło, szlag trafił grafikę. Pogooglowałem, poszukałem, pobawiłem się w terminalu, poszedłem na spacer, wróciłem, znowu się pobawiłem – działa :D.

Dziwna to rzecz – póki byłem posiadaczem Windowsa, to w sytuacji awarii zawsze robiłem format i reinstalację systemu. Z Ubuntu jest inaczej, tutaj wystarczy poszukać i już się wie, jak naprawić :). A im dłużej się siedzi, tym sprawniej wszystko się zmusza do działania i człowiek się niczym nie przejmuje, heh.

No comments yet

Skomentuj

