Skip to content

PayPal rezygnuje z kart kredytowych

31 Październik, 2008
tags:

W jakim sensie? Dotąd aby wpłacić środki na nasze konto PayPal, trzeba było być posiadaczem karty kredytowej, którą wiązało się z odpowiednim kontem PayPal. Dzisiaj jednak odkryłem w mojej skrzynce mailowej miłą niespodziankę.

PayPal umożliwia wreszcie normalne przelewy z konta bankowego na konto PayPal. Każdy użytkownik systemu otrzymuje swój unikalny identyfikator, który podaje w tytule przelewu, po czym przelewa określoną sumę na okreslone konto bankowe – w przypadku Polski PayPala obsługuje Danske Bank Polska.

Kilka chwil i przelew gotowy – co to oznacza? Że wreszcie PayPal zacznie być coraz popularniejszym systemem płatniczym w tym kraju! Yay!

3 komentarze leave one →
  1. Łukasz permalink
    31 Październik, 2008 12:30

    Hm nigdy nie miałem kłopotów z paypalem – istnieje więcej możliwości niż tradycyjna kk. Ja używam e-karty mBanku(przelewasz na nią środki z konta i działa jak kk do płatności internetowych). Karty debetowe też działają. No ale oczywiście kolejna możliwość to tylko plus.

  2. 1 Listopad, 2008 06:42

    No nie powiedziałbym, że debetówki działają, ale eKarta mBanku się sprawdzała – u znajomego, bo ja nigdy nie miałem czasu cholerstwa wyrobić ;). A teraz to już rybcia :)

  3. miedziana permalink
    9 Styczeń, 2009 00:06

    Mnie też PayPal nigdy nie sprawiał problemów, płaci się szybko i przede wszystkim BEZPIECZNIE. Tak samo zabezpieczeni są sprzedawcy.
    Miło, że wprowadzają nowe udogodnienia i ta możliwość przelewów z konta brzmi zachęcająco :)

Skomentuj

