Skip to content

Gdybym był wielkim szefem

23 Listopad, 2008

Gdybym był wielkim szefem… w mojej firmie pracowałoby się 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę – oczywiście bierzemy pod uwagę wszystkie zmiany itp. Gdybym był wielkim szefem, w mojej firmie każdy mógłby mieć wolne w swoje święta religijne – przecież każdy ma prawo ustawowo do okreslonej ilości dni wolnych – masz bracie święto, wybierasz jeden dzień z póli… Aaaale, zaraz – a jakbym chciał mieć potem jeszcze wakacje? No bracie, albo religia, albo normalne życie ;).

Gdybym był wielkim szefem, nie ważna dla mnie była by twoja religia, czy poglądy – tak długo, jak nie próbowałbyś do nich przekonywać innych, oraz tak długo, jak nie byłby one agresywne w stosunku do innych…

Nie ważne by dla mnie było, czyś kobieta, czyś mężczyzna, nie ważne ile masz rąk i nóg, nie ważne czy jesteś homo, czy hetero – ważne było by dla mnie twoje poświęcenie w pracy i prawdziwa pasja, jaką na pracę tę byś przelewał…

Gdybym był wielkim szefem, awanse dostawaliby ludzie z ambicjami, którzy coś sobą reprezentują i chcą się rozwijać, a nie członkowie rodziny bądź znajomi i znajomi znajomych…

Gdybym był wielkim szefem i wyszedłbym do strajkujących pracowników w ubogim mieście, w którym tylko ja mam firmę, a oni chcieliby podwyżek, to ja bym firmę przeniósł tam, gdzie produkcja byłaby tańsza, a ludzie bardziej pokorni… Bo po co mi problemy z ludźmi, którzy myślą, że jak będą głośno krzyczeć to wszystko dostaną?

Gdybym był wielkim szefem, nie próbowałbym zmienić świata samemu, bo to niemożliwe… Gdybym chciał pomagać mieszkańcom krajów 3 świata, to nie dawałbym pieniędzy, tylko postawiłbym fabrykę – niech ludzie tę kasę za coś dostają… a jakby fabryki się nie opłacało budować, to mnie rybcia – postawiłbym ją gdzie indziej…

Gdybym był wielkim szefem, to szanowałbym pracowników – pod warunkiem, że oni szanowaliby mnie i nie krzyczeli na cotygodniowych strajkach, jak to ma miejsce w Polsce…

Będę kiedyś wielkim szefem – świata nie zmienię, ale czy mnie to interesuje? Ważne, by te kilka tysięcy moich pracowników mogło normalnie żyć… i o to się już zatroszczę…

No comments yet

Skomentuj

