Skip to content

Czym ma mnie przyciągnąć Facebook?

24 Grudzień, 2008
tags:

Facebook to taka międzynarodowa Nasza Klasa, tylko że nie dla klasistów, ale dla całego świata :). Przynajmniej tak to wygląda z zewnątrz, na podstawie opisów tego serwisu w blogsferze. Nie mam tam konta, nie widziałem niczego w środku, nie wiem z czym to się je i na co się mogę popluć – i coś mi mówi, że nie prędko będę miał okazję się dowiedzieć, co w jelitach siedzi.

Powód jest bardzo prosty – Facebooka dopadła mania wielkości, przewyższone ego – developerzy zapewne uważają, że każdy już wie czym Facebook jest i każdy wie, dlaczego warto się tam zarejetrować.

Ja nie wiem – no dobra, 140 milionów użytkowników coś chyba znaczy. Tja, no ale co? Ja naprawdę nie wiem. Że niby mogę się kontaktować ze znajomymi? Hmm, mam adresy email, znam strony, nam numery telefonów – więc po co mi jeszcze jakiś „nie-wiadomo-z-czym-to-się-je” serwis internetowy? Flickr mnie skusił, bo jego cel jest jasny. Twitter jest przyjemny i też ma czarno na białym napisane, czym jest.

A taki Facebook? Gdzie jakaś strona typu „take a tour” albo „features”? Co ja jestem, jakiś jasnowidz? Ee, wróć… Nie było tego ostatniego. W każdym bądź razie. Niech mi ktoś powie, dlaczego nie ma takich stron nigdzie? Skoro nie wiem, co znajdę w serwisie, to po cholerę jasną mam się rejestrować? Ładny design i możliwość kontaktu ze znajomymi raczej mnie nie skusi ;).

Ergo? Ja i Facebook nie prędko się spotkamy – z prostego powodu, należę do małego grona ludzi, którzy są na tyle inteligentni, że tak głupia opcja jak kontakt ze znajomymi nie ma dla mnie żadnej wartości, skoro sa inne metody takiego kontaktu. Moloch ze swoim zawyżonym ego to jedna wielka pomyłka…

Update:
No dobra, skusiłem się :). Jestem na Facebooku… lol

One Comment leave one →
  1. Stop Jedynkom8 permalink
    22 Wrzesień, 2011 21:38

    Witam wszystkich i gorąco zachęcam aby włączyć się Kampanię Społeczną STOP JEDYNKOM.

    Akcja ta jest już szeroko opisywana przez różnorakie media (także przez Facebook’a ;) )ale krótko przypomnę na czym polega:

    To protest przeciwko partyjnemu dyktatowi, który powoduje, że większość mandatów poselskich jest obsadzona jeszcze przed wyborami. Partie polityczne ustalając kolejność na swoich listach wyborczych sprowadzają tym samym wyborców do roli marionetek.

    Dlatego:
    1. Nie będziemy głosować na kandydatów z numerem 1 na liście ponieważ swoją pozycję (i miejsce w Sejmie) zawdzięczają wpływom w partii, a nie wyborcom.
    2. Nie będziemy głosować na kandydatów do Sejmu, którzy już pełnili mandat parlamentarny ponieważ wciąż przybywa nam posłów, senatorów, radnych i wójtów, którzy nie potrafią rozstać się z władzą.
    3. Nie będziemy głosować na kandydatów w wieku emerytalnym (60/65). Powinni w Sejmie zrobić miejsce innym, tym bardziej że sami uchwalonymi ustawami utrudniają pracę osobom w wieku emerytalnym.
    Popieramy kandydatów młodych, którzy dotąd nie pełnili funkcji w parlamencie i obecnie nie startują do Sejmu z pierwszego miejsca. Głosuj, na którą partię chcesz, ale nie pozwól sobą manipulować! Nie popieraj ,,jedynek”! Możemy zrobić im STOP!!!

    http://www.stopjedynkom.pl

Skomentuj

