Skip to content

Dalej o Blogvertising.pl

20 Marzec, 2009

Zarejestrowałem się na Blogvertising.pl – stwierdziłem, że skoro już tyle narzekałem na ten „front-end”, to pora ponarzekać na „back-end.” I tutaj pojawił się problem, wygląda bowiem na to, że póki co nie ma na co narzekać…

No może na zbyt jaskrawe kolory, ale co tam. Co mnie najbardziej interesowało to system do zarządzania boxami (125×125). Okazuje się, iż to co widziałem wcześniej to albo jakaś starsza wersja widgetów, albo po prostu ludzie je tworzący i umieszczający na swoich stronach kompletnie nie znają się na interfejsie użytkownika. Nagłówek można usunąć, stopkę też, padding między kolejnymi bannerami również pięknie działa. Do tego zawsze można wyłączyć te cholernie jaskrawe boxy „default”. Jak tylko Blogvertising wprowadzi możliwość tworzenia takich boxów „zachęcających” jak to robi BuySellAds, to ja będę w stu procentach szczęśliwy – a póki co jestem szczęśliwy na 90%.

Nie wiem jak to wyglada z tekstami sponsorowanymi, samplingiem i tak dalej, bowiem te elementy mnie nie interesują. Ale jeśli chodzi o sam widget klasyczny, to normalnie… Głupi byłem, że narzekałem i wcześniej się nie zarejestrowałem. Może coś z tego będzie? :D

No comments yet

Skomentuj

